Bestil før kl 13 i dag ONSDAG og vi afsender i dag ?

Reklamation

Hos LaserTryk.dk forsøger vi konstant at forbedre vores kundeservice.

Reklamation
Ved modtagelse af din tryksag opfordrer vi dig til grundigt at tjekke ordren for, om alt er, som det skal være. Reklamationer kan indberettes inden for klagefristen på 8 dage. Vi vil herefter følge op på sagen hurtigst muligt og oftest vende tilbage inden for 48 timer.

I forbindelse med behandlingen af reklamationen vil vi oftest skulle have den fejlbehæftede tryksag returneret. Smid derfor ikke noget ud, før du har været i kontakt med os. Tryksagen returneres naturligvis for vores regning. Se mere nedenfor.

Ris, ros og reklamationer

Sådan gør du

Opret reklamation via mail

Du kan oprette en reklamation via mail ved at skrive til reklamation@lasertryk.dk eller ringe på tlf. 69 147 653.

I mailen bedes følgende skitseres:

  • Ordrenummer
    Noter ordrenummer reklamationen vedrører.
  • Sagsforløb
    Skriv kortfattet, hvad der grunden er til klagen.
  • Løsningsforslag
    Hvordan løser vi reklamationen tilfredsstillende for dig?
    Ny tryksag, nedslag i pris (venligst angiv forslag til prisreduktion).

Opret reklamation via kundecenter

Du kan oprette en reklamation ved at udfylde formularen igennem kundecenteret

Dette gøres ved at:

  • Login på dit kundecenter
    Hvis du ikke allerede er logget ind.
  • Opret reklamation
    Klik på "Opret reklamation" ud for den ønskede ordre.
  • Udfyld formularen
    Efter du har udfyldt formularen, trykker du "opret reklamation”.

Ved returnering af tryksager

Hvis der er truffet aftale om returnering af en tryksag, bedes denne fremgangsmåde benyttes:

1. Indhent pakkelabel

Vi betaler for fragten af din reklamation.

Du skal derfor bestille et gratis pakkelabel, som klistres uden på returpakken.

Du indhenter pakkelabel ved at skrive til zindy@lasertryk.dk. Husk at notere din adresse.

Vi afsender indenfor 24 timer et pakkelabel, som giver mulighed for at returnere en pakke på op til 20 kg.

2. Udfyld Word-dokument (vigtigt)

Når du har modtaget dit pakkelabel, skal du sammen med din returpakke vedlægge en "reklamationsbeskrivelse" - klik her for download.

Det tager tre min. at udfylde arket og er en stor hjælp for os, når vi skal behandle din reklamation.

3. Vi kontakter dig via mail

Når vi har modtaget din pakke, vil du indenfor 48 timer modtage svar på din reklamation.

Spørgsmål
Har du spørgsmål, er du velkommen til at skrive til reklamation@lasertryk.dk.

Beskadiget levering

Vær opmærksom på standen ved levering.

Beskadiget pakke eller palle
Modtager du en pakke eller en palle, der ser beskadiget ud, skal du gøre chaufføren opmærksom på dette straks ved levering. Derudover skal du bede cahuffør, eller selv notere, "modtaget med forbehold pga. tegn på skader" på fragtdokumentet.

Vær opmæsom på, at dette er et krav i tilfælde af erstatning.

Efterlysning af pakke

Uanset hvordan din pakke afsendes, har vi fuldstændig styr på trackingen.

Pakkenummer
Alle kunder modtager et pakkenummer via email, når pakken afsendes.

Du kan følge din pakke på dette link.

Bemærk, at din pakke ofte først fremgår af hjemmesiden kl. 23:30 på afsendelsesdagen.

Foretag efterlysning
Er din pakke forsinket eller forsvundet, så ret henvendelse til os på reklamation@lasertryk.dk (Vær opmærksom på at vi desværre ikke kan udstede garantier for leveringstidspunkt, på vegne af transportfirmaerne).

Beskadiget pakke eller palle: Modtager du en pakke/palle, der ser beskadiget ud, skal du gøre chaufføren opmærksom på dette, og bede om at der noteres "modtaget med forbehold pga. tegn på skader".
Dette er et krav i tilfælde af erstatning.

Dernæst bedes du straks (og senest inden for 24 timer) rette henvendelse til os på reklamation@lasertryk.dk. Vedhæft foto af både skadet indhold samt ydrer og inder emballage (vigtigt) ellers dækker PostNord ikke skaden.

Vær opmærksom på, at synlige skader skal reklameres med det samme og ikke synlige skader skal reklameres indenfor syv dage.

Bortkomne pakker
Pakker leveres med PostNord, der har op til 30 dages behandlingstid på bortkomne pakker. LaserTryk.dk kan derfor først behandle sådanne sager, når PostNord har afsluttet deres eftersøgningen.

Sådan kontakter du PostNord
For at efterlyse din pakke, skal du kontakte PostNord kundeservice på postnord.dk/kundeservice.

PostNord service
Oplever du problemer med servicen hos PostNord, hører vi gerne fra dig på reklamation@lasertryk.dk.

Vi vil herefter sende din henvendelse videre til vores kontaktperson hos PostNord.

Manglende pallelevering
Paller leveres med Danske Fragtmænd. Du kan kontakte Danske Fragtmænds kundeservice på fragt.dk/kontakt.

Ny tryksag
Vær opmærksom på, at LaserTryk.dk iht. vores forretningsbetingelser ikke hæfter for forsendelsen af din tryksag.

Ønsker du et genoptryk af din tryksag pga. leveringsproblemer, bedes du sende en mail til reklamation@lasertryk.dk, da vi ofte kan tilbyde rabat på genoptrykket.

Kundeservice i verdensklasse

Har du brug for hjælp?

Vi sidder klar til at hjælpe dig.
Mandag-torsdag: 08:00-22:00
Fredag: 08:00-18:00

Gratis filtjek

Er du i tvivl om din fil kan bruges til trykning?
LaserTryk.dk tilbyder gratis og uforpligtende filtjek.

Læs mere

E-mail service

Må vi skrive til dig, når vi har nedsatte priser og andre nyheder?

Tilmeld nyhedsbrev

Gratis prøver

Se vores flotte trykkvalitet og vurdér hvilken papirtype, der passer til dit behov.

Bestil trykprøver

Skabeloner

Benyt vores skabeloner og slip for bøvl med beskæring, dokumentstørrelse osv.

Læs mere
Loading ...

Din indkøbskurv

Ekspres gebyr:
Samlet trykpris : Ekskl. moms, fragt og adm. gebyr
Samlet rabat: