Uanset hvordan din pakke afsendes, har vi fuldstændig styr på trackingen.
Pakkenummer
Alle kunder modtager et pakkenummer via email, når pakken afsendes.
Du kan følge din pakke på dette link.
Bemærk, at din pakke ofte først fremgår af hjemmesiden kl. 23:30 på afsendelsesdagen.
Foretag efterlysning
Er din pakke forsinket eller forsvundet, så ret henvendelse til os på reklamation@lasertryk.dk (Vær opmærksom på at vi desværre ikke kan udstede garantier for leveringstidspunkt, på vegne af transportfirmaerne).
Beskadiget pakke
Modtager du en pakke, der er beskadiget under forsendelsen, bør du notere ”modtaget med forbehold”, når du kvitterer for modtagelse.
Dernæst bedes du straks (og senest inden for 24 timer) rette henvendelse til os på reklamation@lasertryk.dk. Vedhæft foto af både skadet indhold samt ydrer og inder emballage (vigtigt) ellers dækker PostNord ikke skaden.
Vær opmærksom på, at synlige skader skal reklameres med det samme og ikke synlige skader skal reklameres indenfor syv dage.
Bortkomne pakker
PostNord har op til 30 dages behandlingstid på bortkomne pakker. LaserTryk.dk kan derfor først behandle sådanne sager, når PostNord har afsluttet deres eftersøgningen.
Sådan kontakter du PostNord
For at efterlyse din pakke, skal du kontakte PostNord kundeservice på postnord.dk/kundeservice.
Ny tryksag
Vær opmærksom på, at LaserTryk.dk iht. vores forretningsbetingelser ikke hæfter for forsendelsen af din tryksag.
Ønsker du et genoptryk af din tryksag pga. leveringsproblemer, bedes du sende en mail til reklamation@lasertryk.dk, da vi ofte kan tilbyde rabat på genoptrykket.
PostNord service
Oplever du problemer med servicen hos PostNord, hører vi gerne fra dig på reklamation@lasertryk.dk.
Vi vil herefter sende din henvendelse videre til vores kontaktperson hos PostNord.