Ris/ros

Ris / Ros

Hos LaserTryk.dk forsøger vi konstant at forbedre vores kundeservice.



Ris/ros
Har du ris/ros til vores kundeservice, hører vi gerne fra dig på info@lasertryk.dk.

Reklamation
Ved modtagelse af din tryksag, opfordre vi dig til at tjekke om ordren grundigt, om alt er som det skal være, så du kan reklamere indenfor
vores 8 dages reklamationstid.

I forbindelse med behandlingen af reklamationen vil vi nemlig oftest skulle have returneret den fejlbehæftede tryksag.
Tryksagen returneres for vores regning. Se mere nedenfor.

Vi vil herefter følge op på sagen hurtigst muligt og oftest vende tilbage indenfor 48 timer.


Ris, ros og reklamationer


Opret reklamation via mail

Du kan oprette en reklamation via mail ved at skrive til reklamation@lasertryk.dk / 69 147 653

I mailen bedes flg. skitseret:

• Ordrenummer
- Noter ordrenummer reklamationen vedrører

• Sagsforløb
- Skriv kortfattet, hvad der grunden er til klagen.

• Løsningsforslag
- Hvordan løser vi reklamationen tilfredsstillende for dig?
Ny tryksag, nedslag i pris (venligst angiv forslag til prisreduktion).

Opret reklamation via kundecenter

Du kan oprette en reklation ved at udfylde formularen igennem kundecenteret

Dette gøres ved at:

• Login på dit kundecenter
- Hvis du ikke allerede er logget ind

• Opret reklamation
- Klik på "Opret rekt." ud for den ordre du ønskede ordre

• Udfyld formularen
- Efter du har udfyldt formularen, trykker du "opret reklamation”

Ved returnering af tryksager

Hvis der er truffet aftale om returnering af en tryksag, bedes denne fremgangsmåde benyttes:

1. Indhent pakkelabel
Vi betaler for fragten af din reklamation.

Du skal derfor bestille et gratis pakkelabel, som klistres uden på returpakken.

Du indhenter pakkelabel ved at skrive til
zindy@lasertryk.dk. Husk at notere din adresse.

Vi afsender indenfor 24 timer et pakkelabel, som giver mulighed for at returnere en pakke på op til 20 kg.
2. Udfyld Word-dokument (vigtigt)
Når du har modtaget dit pakkelabel, skal du sammen med din returpakke vedlægge en "reklamationsbeskrivelse" - klik her for download.

Det tager tre min. at udfylde arket og er en stor hjælp for os, når vi skal behandle din reklamation.

3. Vi kontakter dig via mail
Når vi har modtaget din pakke, vil du indenfor 48 timer modtage svar på din reklamation.

Spørgsmål
Har du spørgsmål, er du velkommen til at skrive til reklamation@lasertryk.dk.

Efterlysning af pakke

Uanset hvordan din pakke afsendes, har vi fuldstændig styr
på trackingen.


Følg din pakke med Track and Trace Pakkenummer
Alle kunder modtager et pakkenummer via email, når pakken afsendes.

Du kan følge din pakke på dette link.

Bemærk, at din pakke ofte først fremgår af hjemmesiden kl. 23:30 på afsendelsesdagen.

Foretag efterlysning
Er din pakke forsinket eller fejl-leveret kan PostNord lave en efterlysning.

Er din pakke forsinket eller forsvundet, så ret henvendelse til os på reklamation@lasertryk.dk (vær obmærksom på, at vi desværre ikke kan udstede garantier på vegne af Post Nord, Danske Fragtmænd mv.).

Hos LaserTryk.dk hjælper vi dig gerne med pakkenummer mv. men du skal selv tage kontakt til PostNord og foretage din efterlysning. Er LaserTryk.dk mellemmand forsinkes processen.

Beskadiget pakke
Modtager du en pakke, der er beskadiget under forsendelsen, bedes du straks (og senest inden for 24 timer) rette henvendelse til os på reklamation@lasertryk.dk. Vedhæft foto af både skadet indhold samt ydrer og inder emballage (vigtigt) ellers dækker PostNord ikke skaden.

Sådan kontakter du PostNord
For at efterlyse din pakke, skal du kontakte PostNord kundeservice på telefon 7011 1230 eller fktsck78@post.dk.
Ny tryksag
Vær opmærksom på, at LaserTryk.dk iht. vores forretningsbetingelser ikke hæfter for forsendelsen af din tryksag.

Ønsker du et genoptryk af din tryksag pga. leveringsproblemer, bedes du sende en mail til reklamation@lasertryk.dk, da vi ofte kan tilbyde rabat på genoptrykket.

PostNord service
Oplever du problemer med servicen hos PostNord, hører vi gerne fra dig på reklamation@lasertryk.dk.

Vi vil herefter sende din henvendelse videre til vores kontaktperson hos PostNord.

Din indkøbskurv

Samlet trykpris Ekskl. moms
Samlet rabat

Vi anbefaler, at du afgiver bestilling online.

På den måde, er du sikret, at bestillingen bliver afgivet korrekt mht. format, oplag og farver.
Og du undgår forsinkelser ved, at vi skal indlægge ordren manuel.

Er du i tvivl, sidder vi klar i kundeservice på info@lasertryk.dk
eller tlf. 87 303 403
Få sendt indholdet af indkøbskurven til en valgfri mailadresse.
I mailen er der et direkte link, så bestillingen nemt kan genoptages.
Neutralt tilbud

Muligheden for neutralt tilbud er tænkt som et værktøj til de mange reklamebureauer, som vi har fornøjelsen af at være underleverandør for.

Ved at bestille et neutralt tilbud kan bureauerne nemt tilpasse prisen og videresende til deres kunde. Vores navn, logo og bestillingslink vil ikke fremgå.

Alt er muligt
Har du spørgsmål, eller finder du ikke det, du leder efter, er du altid velkommen til at kontakte kundeservice på info@lasertryk.dk eller tlf. 87 303 303.