Bestil i dag LØRDAG og vi afsender mandag ?

Direct mailing og offline markedsføring

Styrk din branding og boost dit salg

Send din første direct mail

Fakta, der taler for sig selv

 

85 % af fysiske forsendelser åbnes,
mod kun ca. 21 % af e-mails.

 

af forbrugerne stoler på indholdet af en direct mail,
når de skal træffe købsbeslutninger.

 

beholder en trykt reklame for fremtidig reference.
44 % beholder reklamen i mindst 2 uger.

 

højere livstidsværdi – dét er, hvad du får, når kunderne kommer ind via direct mail i stedet for digitale kanaler.

 

højere recall end digitale annoncer. Folk husker dit brand bedre, når de fysisk interagerer med det.

 

reagerer på direct mail inden for en uge.
52 % vender tilbage til en webshop.

Postkassen er tom!

Konkurrencen i postkassen er minimal sammenlignet med den konstante kamp om opmærksomhed i e-mailindbakken, på sociale medier og online annonceplatforme.

Statistikker viser, at op mod 80 % af alle nyhedsmails aldrig bliver læst. Til sammenligning åbnes 85 % af fysiske forsendelser – simpelthen fordi vi er nysgerrige, når vi får noget fysisk i hænderne, og vi stoler på kommunikation leveret i postkassen.

Hos LaserTryk.dk hjælper vi ikke kun med at producere tryksager. Vi sørger også for adressering, kuvertering og indlevering ved din foretrukne distributør.
Det sikrer at din direct mail-kampagne bliver både effektiv og professionelt udført.

Sådan laver du en direct mail

Har du nogle spørgsmål du lige skal have svar på inden vi fortsætter?

Hvad skal en god
direct mail indeholde?

En stærk direct mail bør altid have et klart budskab, en stærk call-to-action (CTA) og fremhæve dit brands identitet.

Hvordan sikrer jeg,
at min direct mail bliver åbnet?

Overvej, om der er et tidspunkt, der er bedre end andre, og undgå ferieperioder. Desuden skaber en direct mail fra en person større troværdighed.

Hvilket format
fungerer bedst?

Det afhænger af dit budskab. Vi anbefaler, at du holder vægtgrænsen under 50 g for at opnå laveste portopris. Se mere her.

Hvordan måler jeg
effekten af min direct mail?

Der er flere muligheder, som f.eks. rabatkoder, unik landingsside, QR-koder og gamification. Se mere her.

Hvad koster det at lave
en direct mail-kampagne?

Det afhænger af, hvilket produkt du vælger, og hvor mange modtagere du ønsker at sende til. Du kan beregne 6 forskellige kampagnetyper her.

Hvad er de største fejl,
jeg skal undgå?

For mange budskaber (folk scanner, de læser ikke romaner), manglende call-to-action (CTA) eller dårlige modtageradresser.

Den klassiske kunderejse

  • 1
    Mette modtager dit brev
    Hun læser dit brev, kigger i den vedlagte folder og lader det ligge på bordet. Så kan hun kigge på den senere.
  • 2
    Mette ser din plakat
    Logoet og farverne på plakaten i butikken genkender hun. Dem så hun nemlig i det hun havde modtaget med posten.
  • 3
    Mette ser din annonce online
    Årh ja, det brand kender Mette jo godt. Brandet er genkendeligt og troværdigen er opnået.
  • 4
    Mette handler
    Efter tre eksponeringer er dit brand ikke længere fremmed for Mette, men et sikkert valg.
Mette er ikke alene

Kunderejsen starter sjældent med et klik – den starter med et følelsesmæssigt aftryk.

Et velproduceret hæfte, en lækker flyer eller en kreativ kuvert i postkassen er første kapitel i fortællingen om dit brand. Når folk har set dit navn før. Mærket din kvalitet. Lagt mærke til din stil. Så er du ikke længere en ukendt aktør i deres feed – du er et genkendeligt brand.

Og det ændrer spillet.

Offline branding skaber tryghed. Tryghed skaber klik. Klik skaber salg.

Mange glemmer, hvor stor indflydelse offline branding har på den digitale performance. Et stærkt offline brand løfter ikke bare troværdigheden – det skærer dine annoncepriser dramatisk. Hvorfor? Fordi kendte brands konverterer bedre, og algoritmerne ved det. Jo højere klikrate, jo lavere CPC.

Stadig kun 99% sikker?

Hvis du kan sige "ja" til én eller flere af disse, så er er en direct mail helt bestemt den rigtige for dig!

  • Jeg vil have en marketingkanal, der skaber mere opmærksomhed.
  • Jeg vil i dialog med kunder/leads, der ignorerer digitale annoncer.
  • Jeg vil skille mig ud fra konkurrenterne med en fysisk og kreativ kampagne.
  • Jeg vil have fuld opmærksomhed af min kampagne.
  • Jeg vil skabe en wow-effekt, der får mit brand fremhævet og husket.
  • Jeg vil opnå langtidseffekten for brandawareness.

Tryk perfekt til postkassen

Tryksager i postkassen skaber fysisk interaktion, giver høj troværdighed og bliver ofte gemt længere end digitale annoncer. Her er vores favoritter til postkassen.

Lad os lave en direct mail-kampagne, der skaber resultater!

Direct mail er en stærk og effektiv måde at nå dine kunder på – og vi er her for at hjælpe dig hele vejen! Uanset om du har brug for sparring, design eller fuld eksekvering, så står vi klar.

Skal vi i gang?

Bestil din direct mail i dag.
Hvis du har spørgsmål, sidder jeg klar til at hjælpe.

Bo Christensen

E-mail: bo@lasertryk.dk
Tlf.: +45 25 665 612.

Kundeservice i verdensklasse

Har du brug for hjælp?

Vi sidder klar til at hjælpe dig.
Mandag-torsdag: 08:00-22:00
Fredag: 08:00-18:00

Gratis filtjek

Er du i tvivl om din fil kan bruges til trykning? Vi tilbyder gratis og uforpligtende filtjek.

Læs mere

E-mail service

Må vi skrive til dig, når vi har nedsatte priser og andre nyheder?

Tilmeld nyhedsbrev

Gratis prøver

Se vores flotte trykkvalitet og vurdér hvilken papir­type, der passer til dit behov.

Bestil trykprøver

Skabeloner

Benyt vores skabeloner og slip for bøvl med beskæring, dokument­størrelse osv.

Læs mere
Loading ...

Din indkøbskurv

Ekspres gebyr:
Samlet trykpris : Ekskl. moms, fragt og adm. gebyr
Samlet rabat: